DRA. ANA LIS MOYANO

DRA. ANA LIS MOYANO

DOCTORA EN CIENCIAS QUÍMICAS, INVESTIGADORA IUCBC

• 2015-2017   Profesora asistente. Departamento de Anatomía y Biología Celular. Facultad de Medicina. Universidad de Illinois en Chicago. Chicago, Estados Unidos.
  • 2011-2015   Formación postdoctoral. Departamento de Anatomía y Biología Celular. Facultad de Medicina. Universidad de Illinois en Chicago. Chicago, Estados Unidos.
  • 2005-2011   Doctora en Ciencias Químicas. Departamento de Química Biológica. Facultad de Ciencias Químicas. Universidad Nacional de Córdoba. Córdoba, Argentina.
  • 2000-2005   Licenciada en Química. Departamento de Química Biológica. Facultad de Ciencias Químicas. Universidad Nacional de Córdoba. Córdoba, Argentina.
ENGLISH VERSION
Dr. Ana Lis Moyano

Principal Investigator IUCBC

2015-2017     Research Assistant Professor. Anatomy and Cell Biology Department, College of Medicine, University of Illinois at Chicago, Chicago, USA.

2011-2015     Postdoctoral Research Associate. Anatomy and Cell Biology Department, College of Medicine, University of Illinois at Chicago, Chicago, USA

2005-2011     PhD in Chemistry. Biological Chemistry Department, College of Chemistry, University of Cordoba, Argentina.

2000-2005     BSc in Chemistry. Biological Chemistry Department, College of Chemistry, University of Cordoba, Argentina.